Sortida de plantes silvestres amb l’associació “Cap de Fibló”

En realitat són dues sortides perquè la de dia 19 ja està plena! Així que si t’has quedat sense plaça, estem programant una segona sortida pel pròxim 13 de març. Si t’interessa, escriu al correu electrònic que surt al cartell.

Fent un passeig relaxat pels voltants de Pollença, anirem identificant les plantes comestibles del camí i parlarem de les seves propietats i formes de consum. Amb intenció de despertar consciència i respecte cap a les plantes i l’entorn.

Cap de Fibló és una associació dedicada a promoure la cultura sostenible mitjançant l’acció directa! També tenen un programa a radio Pollença anomenat “La Tribu de l’Alzina” amb entrevistes interessantíssimes! Els trobaràs a Instagram.

6 pensaments sobre “Sortida de plantes silvestres amb l’associació “Cap de Fibló”

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.